Samtal med J.

110120.

Samtal mellan mig och J kl 21.25. Hade pratat om film och fula handbollsmålisar.

Jag: Ja, men vad heter den?
J: Målisen?
Jag: The Town..?
J: Ja.
Jag: Målisen? Skrattar som fan..
J: Ja men det är inte så lätt att veta med dig. Du brukar kalla 'han' för 'den'.
Jag asgarvar vid detta laget och säger: Brukar jag? Neeej.
J: Jooo, du brukar alltid säga 'den' ist för 'han' eller 'hon'.


Haha, jag skrattade länge. Gör jag det? Jag vet inte.

Idag har jag besökt AF, gått en kortis med Ozzy i stan, lunchat på latte med A o L, fyfaaan vad vi skrattade. Har typ träningsvärk  i magen :D Sen har jag lekt med kidsen och ikväll har jag o Bamse faktiskt vart ute och joggat på glansis :)

Sjukvecka, L har vart sjuk. Som fan. Tråkigt med inskolningen. MEn det är som det är. Men S har fått äta frulle på dagis 2 dagar, vilken lycka!
Nytt internet verkar det bli. Står inte ut med detta. Suck.

Nähä, nu orkar jag inte mer.
H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0