Nyttig.

110127.

Ja, jag börjar faktiskt känna mig nyttig! Har nyss kommit in från en 6km-PW med dogsen, gick riktigt raskt och skönt var det! Dock börjar det känns att jag knappt äter (läs ingenting) nånting. Idag blev min lunch ett glas bubbelvatten och 2 tomater. Ska ta mig en shake oxå. Tog en påse imorse. Igår vart det bara 2 påsar på hela dagen. Det är inte bra! Magen mår definitivt inte bra. Men den blir ju mindre. Haha!

Skämt åsido, sitter här ensam, väntar på att kl ska bli lite mer så jag får hämta mina hjärtan på dagis. MEn innan dess måste jag ringa Adecco och se vad som händer. Jag var ju och gjorde drogtest igår, det skulle ta 2-3 dagar att få svar på. Tidigast måndag sa sköterskan. Hur i h-vete ska jag då kunna börja på måndag? Eh? Jaja, jag ringde ju och sa ifrån min tid hos min jobbcoach igår, i tisdags. Då blev jag erbjuden jobb. På Volvo. Åt MP. Jag ba; men vaaaa? Vad är nu detta?
Vad gör man? Men det funkar ju tyvärr inte med tiderna.. TYVÄRR alltså.. Hade vart lättare om J börjat gå dagtid..

Som sagt, var till Vås för drogtest igår, var även på AF och Unga Liv (följde med syster och hämtade massa fint leksaker till dagis) Sen gick vi en rask promis, typ 5 km?

I tisdags gick jag 2 raska promisar, en när tjejerna var på dagis och en på kvällen med syster.

Måndags var jag och simmade.

Heja mig!
H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0