Bloggen.

110105.

Näääe, kanske lika bra lägga ner bloggen? Updatar aldrig ju..

Jul/nyår har vart kalas. Jul firades hos mor o far, med min bästa E, som följde med hem och vi satt uppe till 06. Hmhmhmm. Moget? Näe.
Kidsen har haft det skitbra, fått massa fina julisar som de leker skitmycket med.

Nyår var här! Med brollan+familj o min underbara bästa A som även firade in 30årsdagen här! :D Blev sent, ja kl var väl 05 innan jag la mig. Var tvungen plocka lite först. Brollan däckade på kökssoffan så jag fick skicka upp honom till soffan däruppe. Hade en luftmadrass där hans familj sov på. A fick sova i S rum. Kanonkväll! Allt var sådär lagom och skittrevligt och kul! Förutom lite mkt dricka :S Men vafan, det är ju bara nyår en gång om året, tur det!

Jaja, idag är det tisdag, J har jobbat 2 dagar, ledig 2 dagar o jobbar fredag. Eh?!
Igår var jag o brudsen på barncafét med C o familj, efterlängtat. De lekte kanonbra o vi morsor hade ju att snacka om!
Sen var jag o skrev in mig på AF, HJÄLP! Jag vill inte. Och nästa vecka ska L skolas in.. Herreminje...

Imorrn ska vi hyra SALT, och bara umgås. Inga direkta planer förrn lördag. Då är det 30årspartaj :D

Vill nån leka är det bara höra av sig. Tänkte ev bada nån dag!


Hej hopp.
H.


Kommentarer
Postat av: Jessi

Nej inte ska du lägga ner bloggen! :(

Åh Salt, den filmen e jättebra, tyckte vi iaf! ;)

2011-01-05 @ 10:24:32
URL: http://jessiklein.blogg.se/
Postat av: Fotograf Jessica

HaHa, vilken katastrof. Jag gjorde min första video till bloggen och jag skäms.. Har du något bra tips för att det skall bli bättre?

2011-01-05 @ 18:19:15
URL: http://fotografjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0