Tjoohoooo!

110201.

Tisdag.
Idag har jag promenerat med syster o dogs, 40 min tror jag.. Sen drack vi te och åt knäckemacka. Har simmat 50 min, SKÖÖÖÖNT! Crawlie med, såklart. Usch!
Väntar besök från stan, mormorn o morfarn skulle komma och hälsa på. Det går bättre o bättre på dagis, idag hade det släppt ordentligt, hon lekte när jag kom och hade skrattat hjärtligt flera ggr :) Dock inte ötit så mkt, lax iofs..

Igår gick jag promenix i Kabbeskogen sen simmade med A. Hade glömt väskjäveln hemma så jag åkte dubbelt, haha, onödigt men skönt! :) Efter dagis lekte vi med syster o kids, S vart kvar över middagen. Jag o L gjorde potatismos o varmkorv.

I söndags var vi uttråkade så vi for till Vås, J köpte jeans, byxor o så bara lite småskit på IKEA o MAXI. Gick en promenix på kvällen.

Lördag o fredag blev det slarv. Mat, öl o dåligt med motion. Var sur på lördagskvällen men trött!
Fredagen var jag o shoppade på Lindex. Åt mig o bruttorna :)

Nähä, städa lite då.
Omotiverad till bloggande. Trist.
På lördag blir det nog party! Wooop woooooop!
H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0