Sista veckan

110221.

Ja, sista veckan i frihet påbörjad. Ska börja jobba på måndag. Hjälp! Äntligen.. Skönt med lite framförhållning oxå för en gångs skull.
Kidsen kommer ju få gå en del på dagis men vafan.. Det får väl bli så ett tag iaf.

Har gått en promis med syster, M o hundar. De busade på tomten efteråt, trötta nu :)

I lördags var det kalas hos syster, mannen o storkillen fyllde. Ja, inte samma dag men nästan :) Blev tacos, tårta, öl o vin. Tidig kväll..
Fredagen var jag o L i Vås, S var hos syster min o lekte med sina kussar. Sen åkte vi och badade i Kolbäck. Blev favvo i repris med bastu o käk här sen :)

Nähä, en dusch o läsa lite bok innan jag ska hämta mina små hjärtan!

Jag älskar Volbeat! Älskar älskar älskar.
H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0