Helgjävel!

110207.

Ja, fyfan! Förra veckan var jag så jävla duktig o peppad sen blev det helgjävel och allt byttes mot ångest, dricka o onyttigheter.
HAha, nej fan. Hade en kanonkväll i lördags med Gisela, woop wooooop! Dock skulle det bara drickas lite öl o vin. INGA groggar o INGA shots. Nähä, vad fan hände där då?
Första (och sista) BS-besöket för min del. Hahaha! Men vi hade askalas ändå!
Bishops fick vi inte gå in på, fullt så vårtjäveln!
Fick skjuts hem av världens snällaste. Tack ännu en gång, J! :)












Sötaste hunden som skulle följa med mig hem! :)

Summa summarum - bakisdag igår. Tog faktiskt en långis med hundarna, efter det o en dusch var jag i princip fit for fight igen. Fast helt paj på kvällen! Tvärdäck.
Tog det lugnt, kollade 'dinner for schmucks' på kvällen. Haha!

I fredags var jag i Etuna på intervju, var borta hela dan. vimsiga jag. Intervjun tog bara 15 min. Kändes bra! Kul att det händer grejer iaf :)
Sen var vi i Kolbäck efter dagis o badade med syster o kids. KANON! Kanonbad o alldeles lagom. Gubbarna lagade mat till oss o sen bastade de en stund..

I torsdags var jag hos MP, gick en sväng med A i blåååååst!

IDag har jag gått med syster min, skönt men lite tungt. Har bara tatt det lugnt sen, är lixom inte återhämtad ännu. Haha! Man är ingen ungdom längre.. ;)

 Imorrn får det bli simning!
Nu ska jag leka med mina underbara tjejer. Och vi ska poppa Volbeat. Som varje dag! :)
H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0