zzZZzzZzzzzZzZzZzZzZzZzZz

100909.

Nääääär ska jag få sova? Var på väg lägga mig vid 21.45, då vaknar L. Och knölar o grinar. Håller henne i famnen en stund, gör välling o går o lägger henne. Javisst, hon somnar, sover jätteoroligt o kastar sig från sida till sida, lägger sig med ryggen emot mig, jättemysepysigt, ligger så i 2 sek o så bökar vidare. Till slut sätter hon sig i sovande tillstånd och börjar smacka, eh? Ja, sen började hon prata och smacka vidare så det var ju bara ge upp. Nu har hon hållt låda o lekt o vart på tokbra humör i över en timmes tid..
Jättegulligt o sött när hon är så pysslig och leker bra. Men inte nu. Inte mitt i natten, typ.
Jag vill sova, jag behöver sova, jag måste sova. För att orka. För att ha lite tålamod. För att inte vara tjurig. För att vara en bra mamma, sambo och vän. Usch vilken jobbig vecka detta varit. Har lixom inte fått tid till att återhämta mig från bröllopsfesten ännu, haha. Att L måste pricka in denna vecka lixom. Attans!

Jaja, var ju tvungen spy lite galla. Trött som faaaaan är jag faktiskt! Imorrn är det Kok, hoppas vi orkar dit.. Är ju familjedag på gammelgården.
S trivs iaf såå bra på sitt dagis, sa till sin pappa idag 'Pappa, vet du? Jag kan ju vara på dagis utan S (kusin), jag har ju faktiskt andra kompisar' ♥

På väg hem från dagis sa hon:
'Mamma, det luktar Jimmy i bilen..'
-Haha, gör det? Jaha, och hur luktar det då?
'Det luktar som pappa gör'
:)

Annars så vart det lite lekpark efter tidig kvällsmat idag, hela familjen. Sen tog jag mig en efterlängtad prompa med hundar och en saknad A ♥ Vi hade EN DEL att catcha up!

Nu sitter L med en låtsassked och låtsasäter och smaskar o smackar. Haha, sötast! ♥ Men hur gammal är hon? Låtsasäter man vid 11 månaders ålder?


Ölsugen. Parasolldrinkar blir det ev nästa helg :D
Grannjävlar, vad fan håller de på med? Har dunsat o sprungits hela dagen, hela kvällen och halva natten där uppifrån. Skönt slippa detta dårhus och äckliga tvättstugan med stenåldersfunktioner. Uäk!
H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0