Väntar.

Jag är så trött idag. L vaknade 05:42 men somnade om efter välling. Men S vaknade strax efter 06 o vår ledsen så då vaknade vi allihop. Ligger kvar i sängen ännu och S har hämtat klossar som de leker med här nedanför. Snuttar. Hänt annars? Krångel med adressändring som nu är löst. Väntar på att få nyckel, idag senast imorgon :) i tisdags var jag och L o hälsade på I o L. Igår gick vi en sväng med syster o hund, sen lunchfika och skitsnack, syster tog med sig S hem efter dagis så jag fick packa lite. Och L sov i 1.5 h så det hann jag :) nu sitter L här och leker med mitt hår. Klätterfia som tar sig upp både här o där, i sängar, stolar, köksstolar, soffan. Lillgangster :) nähä nu kommer stortjejen o gnäller. Dax för frulle. H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0