Svampskogen.

100906.

Måndag idag. Trött sådan. Inte återhämtat mig sen lördagen ännu, he he he. Man är ju inte 20 längre. Men det var det värt. Syrran gifter sig ju bara 1 gång. Tyvärr blev det ju inget skåla av med henne.. Men det får vi göra sen. Och så måste vi åka på spa å!

Idag lämnade jag S kl 09. Åkte hem till syrran (skräääääll) och så skulle vi ta en prompa o så kolla VBÅ. Haha, slutade med att vi var i skogen i nästan 3 h! Och inget VBÅ. L sov drygt 2.5 h i vagnen o vi plockade svamp. Hundarna busade o sprang satan. De njöt verkligen fulla drag. Skönt att se hur de trivs. Fästingar; Ozzy 13, Saga 3 o Bamse 2. Jag 1.. UÄÄÄÄÄÄK!
Hittade en del svamp i början men sen mattades det av. Trist som fan. Men men vi ska nog ut snart igen :) Kanske bebisen kan börja röra sig utåt oxå. Så spännande. Gick lixom upp för mig häromdan att syrran ska ha barn nr. 3. Gosh! Det kommer verkligen en liten bebis om inte så länge alls.
Skulle ha hälsat på C o kidsen efter dagis men en av småkillarna var sjuk. Får tat snart iaf, var ju rätt längesen nu. S var ändå trött o ganska nöjd med att dina lite här hemma. :)

Annars längtar jag efter flytten, inte så långt kvar dit heller. Men det är ändå jobbigt att gå och vänta.. Justfan! Måste adressändra, ringa elbolaget och så....................

Imorrn ska Pi vara hos morfar en stund efter lunch, och S ska få åka hem med sina kusiner för jag ska på möte ;)
När jag lämnat S åker jag o Pi till J o T o har en 'småtjejs-dejt'. Kan ju faktiskt behövas det med ibland.

Nu är det Ullared på tv'n och jag kan inte längta nog tills om en månad då jag o J ska shoppa loss.
Senare ikväll är det ju Dexter. Woohoooooooo! Hoppas verkligen jag orkar se det. Och snart är det slut på säsongen. Fan!
Önskar jag hade lite bilder från bröllopet att titta på men alla är i pappas kamera, över 200 bilder, he he he.
Eftersom nån glömde våran kamera. Hmpf!




Jag o S på skansen. Hon har ju lämnat sina nappar till the kittens :)

Nähä. Det var det.
Peace out. H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0