Sliten!

100905.

Oj, vad trött jag är idag. He he he. Inte ensam om det. Var ju på bröllop igår och nog tårades ögonen när min syster sa ja till sin T! :) Och så fina var de. Verkligen.
Jättegod mat (OCH DRYCK) och en supertrevlig kväll. Kanske att det blev en grogg för mycket men vafan, syrran gifter sig ju bara en gång. Det har hon lovat ;) J försvann hem och jag o brudarna sov kvar. ÅT paj mitt i natten med brudparet, det var det som gjorde det. Vi skulle aldrig ha ätit paj..
La oss väl vi 03.30 o upp för att göra välling o sån vid 06. Jag o tjejerna delade lixom på en madrass modell mini ist för att ta sängen.. Ha.
Upp imorse och var icke körbar, har typ suttit i syrrans soffa hela dan, haha. Trötta ungar å. Sen åt vi pizza, åt lite tårta och så hem och nu sitter jag här. Halvt sovande.
Höll ju förfan tal å allt vid maten. Inget långt alls utan bara några små rader :) Blev så sjukt nöjd med bröllopsprellen och det hoppas jag brudparet oxå är. 'L Y C K A' fick de, en vinflaska som ska lagras till deras 5åriga bröllopsdag, och så gjorde jag en pärlplatta där deras namn, ett hjärta och datum står :) Av S fick M ett halsband och så hade hon gjort en pärlplatta!
GRATTIS SYSTERYSTER med man! Har ju väntat i typ.. en evighet på detta :P


Annars så vet jag inte. Galet trött är jag. Och alkohol vill jag inte veta av, puuhh!
J har ställt till och rört om i kanalerna på tv'n. Vadfan skulle han på och greja med det för? Oreda på kanalplatser är bland det värsta.

Godissugen.
Gonatt.
H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0