Otroligt!

Denna utsikt och denna vackra morgon är helt otroligt! Kan bara tänka mig hur det blir i vinter.. :) lite frost i gräset, hur fint. Har en jättetrött förkyld liten dam här som håller på få tänder. Inte lätt och så flytten på det, klart man blir trött av det. Igår städade jag ur lägenheten, så skönt, knappt 2.5 h tog det, duktig jag är. För så fräsch som den är nu har jag aldrig sett den ;) Lil var hos morfar, hon sov 1.5 h drygt sen lekte hon och så blev hon ledsen :( hämtade S från dagis, som hade vart i skogen hela dagen, naturstig varje tisdag. S tycker det är så skoj att ha med fin matsäck för att inte tala om att packa iordning :) sen åkte vi hem, stoppade Lil i vagn o hämtade dogs o mötte syster+kids+hund halvvägs vid friluftsgården, lekte ett par timmar sen hem för mat. Mycket trevligt! S somnade gott i soffan framför en av de nya filmerna :) i måndags sålde jag syskonvagnen. Och jobbade 2.5 h på dagis! Roligtroligt. Åt med mina barn o kusinerna, M var helgalen så tillslut satt vi och tokskratta allihop. :) nähä, får fortsätta en annan gång, kanske senare idag. För nu är det frukost sen dagis. By the way så fyller lilljänta 1 imorgon, vad hände där lixom? So long. H.

Kommentarer
Postat av: Jessi

Vad kul med flytt! :) Men jobbigt med allt plockande och städande! :(

Ska ni flytta långt bort?

2010-09-29 @ 09:07:14
URL: http://jessiklein.blogg.se/
Postat av: Hannah

Jaa det är helt underbart, men visst fan är det jobbigt innan man är hemma ;) vi här flyttat till ett hus i Munktorp!

2010-09-29 @ 21:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0