Nästan otäckt tyst..

Mot vad man är van med.. Som jag sa till J igår; vart är elefanten som brukar bo uppepå? Och den där grannen som spolar i toan nätterna i ända, i princip? Nej, nu är det vi. Och vår fina familj. Igår morse när jag vaknade sa jag till J att 'nu är jag H E M M A'. Jag känner mig för första gången på väldigt länge hemma. Och verkligen hemma! Helt jävla underbart är det.. :) Har haft besök idag. Av en nyfiken mamma o pappa. Av min älskade syster o familj. Och så min älskade A.. Som även stannade kvar o såg en skiiiiitbra film med oss, J somnade i soffan o det var nog det bästa. Shutter Island.. Usch! Annars har dagen varit jättejobbig för Pi, förkyld, nytt hus, tänder o allt på en gång.. Skrikit massa idag o inte alls vart sig själv :( har nu sovit sen 19, somnade gott i mosters famn. Lika bra passa på.. Sitter ju här o väntar :) Ledsen om det är drygt att läsa, galet drygt skriva med. Ingen dator ju. Lil går hyfsat många steg själv :* mellan 3 o 7, snutta. Och bobbycaren åkte fram nu och det är typ bråk om den då den är lika poppis hos båda. Just fan, gubbarna bastade idag, hittad nånting olämpligt. Ha ha haaa! Sov gott. H.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Den filmen var ju bra ju....

2010-09-26 @ 23:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0