Moderatjävel.

100912.

Kalle kalas för W idag, 2 år fyllde hon ju i förra veckan. Herregud, vad tiden går. Helt sjukt. Var så trött imorse så det var svårt att komma igång, åkte ut o skulle lämna karl o möta upp syster för prelle-handling, vart en halvtimma sena till kalaset och då blev det ju lite sent hem å. Åt på Sibylla, L åt massor, korv gillar hon :) sen kollade vi grejer i garaget o så hem för läggning av barn. Och snart mig själv å. Är helt jävla slut! Har nog aldrig vart såhär trött i hela mitt liv.. Skitjobbigt. Vore skönt att få sova igen lite nångång.
Skulle hälsat på Gis idag men det blev ju så jävla sent och jag känner mig inget trevlig idag heller. Vill bara sova..
Nåja, bäst på kalaset var iaf Moderat-mannen som kom. 'Det är lite rörigt, vi har barnkalas..'
'STÄÄÄÄÄNG DÖRREN, INGA JÄVLA MODERATER'
'Rödgrön rödgrön rödgrön rödgrön.....' Aaaahahaha!

Igår var vi ut o lekte med syster+kusiner, mysigt! Karlarna var o spelade fotboll sen blev vi bjuckade på krubb. Finfint! Jag hade tänkt ringa o frågade syrran om ett recept vi åt där för längesen. Och vad tror du det blev för mat? Jo, precis den :) Coolt! Och de hade inte ätit det sen sist de bjöd oss. Blev fotboll o skitsnack sen fortsatte skitsnacket hemma i vår soffa. L vaknade ju o var vaken till 01, suck. Jag var ju dötrött då med men det blev alltså sent.

Kollade Thai-resor igår, jag o syster, man blir ju knappt nå sugen.. Gaaaaah! Ge mig lite cash så jag kan åka lixom :)
Snart blir vi 'grannar', fan vad bra det kommer bli. Kul för kussarna när de blir lite större o kan cykla till varann o härja :) Och skönt med barn/hund/häst/husvakt.

Näe, jag orkar inte mer nu.
Kastrullpopcorn kanske?
H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0