Kväll.

100908.

Kväll o lugnt. Har ätit godis, fyyyyyy mig, jaja, skyller på tröttheten. För den är hemsk. Önskar jag hade tv'n i sovrummet ikopplad nu. Vore skönt lägga sig till det :)
Har såå svårt lägga mig alltför tidigt men skulle behövas..

Har handlat och pantat en massa burkar. S har äntligen fått nya överdragsbrallor. Inte en dag för tidigt. Speciellt som att hon faktiskt går på en 'ute-dagis'.. Vilket jag är såå nöjd med och S är nog lika nöjd hon :) Så söt i skogen igår, när de ätit matsäcken hade hon sagt 'jahaaa, ska vi gå hem nu då..?' -Näääe, vi ska vara kvar och leka här nu.
Då blev hon glad, de hade ätit mat och stannat kvar till kvart i två eller nå. Underbart!

Mötet igår gick väl bra, hade hoppats på något klart besked men det fick jag inte. Men positivt lät det :)





Förlåt att min blogg är tråkig för tillfället. Det är jag med.
H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0