Vinterrust!

Idag har jag och syster och Märta vart på äventyr :) först började dagen i Folkets hus på klädbytardag, jag var inte ute efter något särskilt och hittade inget spec heller, 2 par stövlar, ett par fodrade, till S o ett par tuffa vinterstövlar :) en vindjacka till L o en skjorta o en fleece till S. Hade vi vetat den kön så hade jag ALDRIG stått för de sakerna, aldrig aldrig aldrig! Helt galet ju. Vidare till Rg, mamma ville visa Ullaredfynd innan hon slog in julisar, bra grejer till brudarna :) sen bar det av till Arboga för att hämta overallen jag hängt undan till S. Skitsnygg var den!! Kunde ju inte låta L vara utan så nu är de vinterrustade och klara! Varsin fin didrikson blev det sen köpte jag ju en till S förra veckan på pops och L har arvegods :) blev en heldag, supermysigt och skönt att komma hemifrån ett tag. Nyttigt för pappan å ;) nu ska vi snart fara 2.5 km och äta! Ang bamse så är knölen skickad på analys och jag bönar och ber att det inte är något allvarligt.. Hej hopp. H.

Kommentarer
Postat av: Jessi

Håller tummarna för voffsen! :)

2010-10-30 @ 20:41:59
URL: http://jessiklein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0