Pensionärvarning.

Haha. Ja vi har gått och lagt oss så tidigt 2 kvällar i rad så det är nästan varning påt! :) fast skönt är det. Även om jag inte känner mig piggare för det.. Igår var vi ju in till stan, upp på banken och så köpte vi en söt liten body och en babyfilt till nyaste kusinen. <3 Med Kitty på såklart :) svängde förbi på hemväg med grejorna och S var såå fascinerad av att hon var så liten och hade så små fötter :) väl hemma fick vi lekbesök, efterlängtat av S. Av mig med såklart :) L fick en present fast vi ställt in 1årskalas, en liten Lilydocka fick hon! På kvällen åkte vi hela familjen till syster och åt pizza och snusade bebis, tror J höll i henne mest ;) Idag har min bästa A vart här, L fick ännu en present, undrar om vi 'vuxna' nynnade och skrattade mest åt den ;) fast kidsen gillade den skarpt! Barnen ville inte sova ikväll och S har vart tråkig hela dan, fast naturstig på dagis är ju alltid roligt :):):) här hemma här L börjat installera sig mer o mer för varje dag. Även om hon kan vara gnällig och mammig emellanåt :) imorgon står målning och promis med A på agendan. Och dagiskort för S :) nu är det läggdax för längesen. Ha ha ha! H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0