Oj.

Vad dåligt med bloggande. Jag skäms, förlåt! Nåja, har inte haft ork eller lust eller tid. Ls rum är färdigmålat, efter många om och men :) där väl skicka in ett kort och visa slutresultatet. Kanonnöjd! Hon med, hon har sovit där 2 hela nätter :) och imorse försov vi oss, vaknade 8.20, efter välling vid halv sju. I helgen ska vi ta tag i S rum, kanske jag målar imorgon o fredag :) fast imorgon ska vi och bada, Bamse ska ju in på op så vi ska besöka badhuset, kul med vilda vattendjuret L.. ;) och så blir man ett år äldre. Suck. På fredag em ska jag o brudarna jobba lite på dagis :) Annars är jag rätt less o irri på allt med jobb och skit. Fan! Jaja, hej! H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0