Bastu

Ja ikväll igen ligger någon här i soffan bredvid och snarkar :) igår kväll somnade han vid Idol och sov i soffan hela natten. Jag o brudsen hade då hela 2.10-sängen själva, jag sov dock som en räka, allihop på 80 cm lixom.. Sen väckte hundar mig. Och Lil har sovit riktigt illa. Bara för att hon ännu en gång börjat sova hela natten. I SIN säng :) hela veckan har hon vart såå gnällig, trött o mammig.. Jobbigt som fan, hela morgon/fm så glad och sig och leker men efter lunch o efter sömn vänder det. Man kan inte göra nånting.. Idag - något bättre! Förresten, innan jag la mig igår kollade jag en film på ettan, popcorn o en sofiero. Kvalitetstid? Jatack! Idag kollade vi the expendables, J lovade att han absolut iiiiiinte skulle somna för denna film ville han ju verkligen se. Ha ha haaa! Annars har dagen bjudit på lövkrattning, kryddplantering, besök, målning, tacos o bastu. Ja jag gillade bastun idag, dessvärre ville gubben gå ut tidigt. Eh? Jo för han blev ju så trött annars.. ;) Jag borde verkligen sova, har varit så trött hela dan, bristen på kaffebryggare gör det inte bättre, tacka vet jag pulver! Men denna stund uppskattar jag, vore dock skönt utan mobil, blogga lite och ta en kall sofiero i min ensamhet :) Lil går mer o mer. Hon gillar att krypa men upptäcker hur mycket hon faktiskt kan gå :) underbara ungar jag har! Älskar dem mer än nånting annat. <3 Har lagt ut enkelvagnen på annons, Emmaljunga cerox, hör av dig vid intresse! H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0