Rivstart.

Ibland kan livet ta en oväntad vändning. Ett beslut man tar, ett beslut man inte tar. Men ändå kan man sakna de där små sakerna. Det som varit.. Sånt som inte spelar nån stor roll som kanske rent av känns fjantigt. Men nu, nu ska jag klä mina underbara barn och fara till dagis. Sen får det bli en promis och så lite sim. Nu jävlar, no more julegris till jul! ;) provade min nya skjorta häromdagen och beslutade mig när S frågade, 'men mamma, är det där min skjorta..?', att nej, nu får det räcka. Pulver o lite att tugga på, tex en liten knäckemacka eller en morot.. Idag tog jag en smoothie till frulle och blev proppmätt, ja nästan illamående :s nej nu är det lite bråttom. Som vanligt. So long. H.

Kommentarer
Postat av: Jessi

Oj vilken motivation du verkar fått! :) Kul att höra!

Lycka till, jag håller tummarna för dig! :)

2010-11-04 @ 11:50:01
URL: http://jessiklein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0