Jag glömde.

101127.

Glömde ju berätta att nya bredbandet kommit, blev 3 mellan. Trådlöst med router.

Idag har jag o tjejerna vart till Vås med mormorn, IKEA först, fyndade en Expedit till hallen (precis vad jag sa till J igår att jag ville ha) för halva priset :D Blev även ett par badrumsmattor, toaborstar, skål, ljus, fynd-blommor!
Sen blev det ett par stövlar på SKopunkten, ångrar att jag inte köpte de där andra skorna jag hittade å. Nåja, får väl bli en sväng till. J behöver skor han å.

Galet väder att ge sig ut i, otäckt halt men såå fint med massa minus o snöande hela dan :) Åkte förbi en lastbil i diket på e18, det hade precis hänt. Usch! :( Sen var det massa bilar som låg i diket o i vajerräclet o usch! När vi åkte hem 5 timmar senare var det ju fortf stopp o lastbilen obärgad :S

Nänä, nu orkar jag icke mer.
Hoj. H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0