Internet!

101119.

Jaaaa! INternet igen, men är inget nöjd med det.. Har noll täckning här ute o har ringt o krånglat o kommit fram till att det nog är så.. Fast just nu har jag hittat en kanonplats o när det funkar så funkar det B R A! Riktigt bra!
Konstigt att blogga 'normalt' igen..

Idag har jag o brudsen vart i Vås, köpte 2 par skor till S o ett par till J. Jag själv blev utan ;) Även om jag verkligen skulle behöva 2-3 par.. :S Var även på Maxi*2 o IKEA. Köpte en del till kidsens julkalender o så till S rum. Ska bli så skoj att se hur det blir imorrn, blir nog kanoooon!

Nähä, jag får återkomma. Har ju Idol nu! Har även laddat med glögg, mandlar, russin o så köpte Månsas julskiva :D

Ha det gott. H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0