Iallafall

Minns nu inte vad jag skrivit inlägget som försvann men jag o brudarna åkte till Åsby igår efter dagis för jag var så less o uttråkad. Fikade och kollade runt. Var ju så mycket fint nu när de börjat med julsaker, jag ääälskar ju tomtar men ska ju snart till Ullared :) köpte iaf bokstäverna.. blött o trist med plus var det igår men idag är det sol o minus :) mer snö kom det inatt så nu är det väl 15 cm på backen. S är helt lyrisk över detta och blev lika glad imorse som igår när hon tittade ut. Snabbt ut och väntade på mig o L :) satt och drack kaffe imorse och frågade L om vi skulle klä på henne. Då hämtar hon sina skor, hur sött!! :D nä fan, lillan sover nerbäddad i vagn. Eller inte! Ligger o tokpratar, suck, jag som skulle duscha o vila. Har inte sovit varken mycket eller bra de senaste nätterna. Ut och hämta tösen då :) H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0