Helgen!

Ja, i fredags åkte J och köpte min prelle, en mocccmaster! Äntligen kan jag brygga en kopp kaffe igen. Men nu finns det alltid pulverkaffe hemma ;) tack mamma och pappa, jag älskar den! Så snygg och så snabb. Har gjort en creme-hörna, kommer en bild sen! :) I fredags var det fredagsmys o Idol, bästa A kom med hemkörning, haha, vi som börjat med nyttigt liv.. Sen gjorde vi jordens största grönsaksdip men ingen orkade äta :p hatar att Weise är kvar i Idol! Lördagen var jag trött, ja fredagen med.. Men på lördagkväll åkte jag in till A med öl o sinka. Var alldeles för lättdrucket, haha. Kalhuadrinkar blev det å. Gick vidare men skjutsen kom tidigt :) hade iaf en supertrevlig kväll! Snart igen hoppas jag. Upp kl 6 med L igår, inte ok! Hade ju en liten förhoppning om att hon skulle somna om. Kunde ju jag tro! Igår mötte vi en död ko hängande i en traktor, trodde S skulle reagera som fan men det gjorde hon inte. Var nog jag som blev mest chockad :O nä, nu skulle vi visst spela lotto! So long. H.

Kommentarer
Postat av: Jessi

Åh en Moccamaster! Vi har varit sugna på att skaffa en sån jättelänge, men den e ju inte gratis, tyvärr! ;)

Skönt att slippa pulverkaffet, det kan jag fatta! :)

Hoppas ni får en fin tisdag!

2010-11-09 @ 13:19:20
URL: http://jessiklein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0