Dax!

Ja nu får det vara dax för ny dator! Less på detta, drygt ha internet i hemmobilen.. Tänk att de hade rätt om snökaos för en gångs skull! Annars brukar det ju sjåsas upp oxå blir det inget alls. Jag älskar snö och tycker det är tokmysigt, trist dock att det är såpass varmt :( var o handlade igår, sen skulle jag lämna usb hos mor o far, vi blev visst kvar på mat å! ;) S ville aldrig åka hem, men vid 19.30 for vi, båda tjejerna somnade i bilen, det tog ju iofs lite tid att ta sig hem :) på fm var jag o syster ut o gick i blåsten, som sen bara tilltog i styrka! Var rejäla drivor på sina ställen på kvällen.. Idag var det absolut inga problem att få med S i tid till dagis, hon var klädd innan frulle ni innan 8.30 sa hon, 'jag är klar att åka nu, mamma.' :) spännande med snö och hon hade inte tid att säga hejdå ens! Jag o Lil tog en promis med dogsen, höll på att ramla ett antal ggr och hundarna var helt galna! Rätt lätt med 2 stora snömonster på hal snöväg ;) nä, nu måste jag göra lite lunch och lägga Pi. So long. H.

Kommentarer
Postat av: Jessi

Oj har ni snö där uppe? Mycket?

Här nere har vi inte sett nått vitt än alls! Skönt tycker jag! De räcker med om man kan få en vi jul enligt mig! ;)

2010-11-10 @ 16:10:04
URL: http://jessiklein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0