Blaha blaha

Shit alltså, L förstår så mycket av det man säger och leker så 'vuxet', märks att hon är lillasyster! :) på tisdag har jag en intervju, den måste jag försöka boka om, ska ju jobba på dagis då. Perfekt med lite 'inskolning' för L. För nu är det ju faktiskt snart dax för det, tänkt börja skola in i dec, hjälp! :) fast nu när man lämnar S verkar hon vilja stanna kvar o se vad de gör faktiskt! Hoppas det går någorlunda smärtfritt med mammagrisen ;) fast hon har ju storasyster och 2 kusiner där! Den 17 dec ska jag o syster på spa! Det ska bli såå skönt, en heldag att bara rå om sig själv. Undrar om gubbarna kan slå den julklappen iår :) hepp, lite mer Lil-gos innan stortjeja ska hämtas! H.

Kommentarer
Postat av: Jessi

Sv. Ja visst e de! :) Va kul att du testade och gillade pajen! Vad glad jag blir! :)



Gud va kul med att åka till SPA! Jag och killen firade min 25årsdag på Selma Spa utanför Karlstad för nästan ett år sen! Och de e nog en av mina bästa resor någonsinn! :) Koppla av och njut! ;)

2010-11-12 @ 14:03:21
URL: http://jessiklein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0