Åh vad dåligt!

101126.

Ååååh jag är så dålig på detta. Jag vet, jag har såå mycket att skriva om, och tänker så mycket och att jag ska. Men alltid är det nån liten sötnos som stör mig eller så är det nå annat. Och jag tänkte alltid att 'det är nog lika bra, annars slutar jag aldrig, jag har såå mycket att skriva om..' Nåja, det får bli en liten updt.

Idag har vi;
Städat, handlat, bjuckat mormorn o morfarn på lussebullar, fredagsmyst med tacos, salta pinnar o Idol. Båda brudarna somnade i tid ikväll, vilket typ ingen av dem gjort senaste veckan. Men det är klart att allt med stanken sätter sina spår. Herregud, som J sa häromdan när vi skulle sova, 'jaha, så bor vi då i vårt drömhus..' så skrattade vi lite. :) Ja, vi har hela vardagsrummet fullt av sängar och är mer än gärna nån annanstans är i kidsens rum och leker. Har ju en mus som gått o dött i väggen i sovrummet nånstans. Där inne går det inte att vara och vi använder heller inte 'sovrumsdelen', sover som sagt i v-rummet och så har vi gjort ordning uppe med en billig soffa o tatt upp platt-TV o så.. Tillbringar mycket tid här, gjort myshörna o fått hem symaskin till syrummet, haha, kommer väl aldrig hända att jag syr men vafan...

Jaha, skulle ju bara skriva litegrann ja.. Hrm, har även julpyntat litegrann, önskar jag hade alla ljusstakar här men får väl hem dem imorrn. Skulle ha badat idag men det blev uppskjutet, trist men rätt skönt, har haft nån jävla huvudvärk hela dan :S

Lika bra jag skriver detta nu; tror det är Minnah o Linnea som hänger löst. OcH Minnah L Ä R åka hem idag! Tål inte skrikapan. Jay är ju så jävla bra och så gjorde han en av mina favvolåtar (jaaaa, jag vet), Linnea är såå bra hon med men hänger nog tyvärr löst.. Och Olle, OLLE VAD FAN HÄNDE DÄR? Äntligen exploderar han o är såå närvarande och så jäääävla bra! Jay o Olle i final. Minnah vill jag inte ens skriva om.

Igår hämtade jag S tidigare på dagis så for vi hem till hennes kompis C o mamma o syster. Jag har saknat E o det märktes på stortjejerna at de saknat varann. God damn vad de lekte, de for iväg direkt vi kom dit och så höll de igång 4 h :)

I onsdags; Lussekattsbak :) Innan dess en eeeefterlängtad lurre på Latte, tog en lasagne och det var inte igår, såå gott! Och L hon höll låda och flörtade med allt o alla. Spec A ;) Lallade runt på stan och handlade lite.

Tisdags; Promis i blåsten med A, hundar o L. 6 km var 'långrundan', precis som jag trott :)

Måndags; lek hos syster o kids <3

Jag är fortfarande kär i Robbie Williams. Jaaa, jag erkänner det. Har lixom tyckt, hmmm sådär, om honom på sistone och spec sen jag hört att han gift sig med nån annan än mig (hmmmmpf!!) o återförenats med TT men ikväll såg jag honom på Skavlan, att se honom räckte men att höra honom, för det var bara honom man såg o hörde trots att det stod 4 killar till där, jag mindes Ullevi -06 och inser nu hur MAGISKT och hur underbart det var. Jag hoppas hoppas hoppas (även om jag har svårt och haft väldigt länge att tro det) att han kommer tillbax, han, pure Robbie, på värdsturne, till Sverige. Då, och det lovar jag, ska jag stå längst fram. Vid kravallstaketet,

Nääe, måste kolla upplösning av Idol.. Olle vidare, yeeeeeeeyyy! :)

TRist blogg, I know.
H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0