Första natten.

100514.

Fredag. Regnet öser ner. Städdag idag, yeeey! Disk i massor, eller ja, jag sket i att diska igår. Tydligen funkar det inte så :( Dammsug, golvmopp o dammtork. 2 IKEAsäckar med tvätt att vika! Jippi, dagen är räddad. Var utbjuden till C på fm men jag känner nog att jag måste ta tag i städning. Och så har vi ju en annan grej.

Igår var vi och hälsade på mormorn o morfarn, måste ju börja försöka få L att gilla RG om hon ska sova där om några veckor. Mammagrisen nr.1 lixom. Här hemma kan hon sitta i timtals oich leka leka leka på golvet för sig själv :) Iofs kan hon sitta på andras golv med. Så länge hennes älskade morsa är med. Nån som kan ge mig tips på vad man kan göra? Visst att det är den åldern nu men.. Ska hon nånsin sluta vara mammagris? Inatt sov hon iaf första hela natten :D Först somnade hon 18.30 men blev väckt av sin söta (hrrrmm..) syster som var arg o trött. Sen somnade hon om vid 20.15 o sov till 6.30 (!!)
Har nu frullat och så, var trött trodde jag men hon suttit länge på golvet nu. Så blir hon väl sur när jag ska börja städa..

I onsdags var vi och hämtade kusin M på framtida dagis. Tog med honom hem och så fick de leka i parken här utanför. Han hade ju längtat efter vår lekpark. Och nu när S ligger dålig i vattkoppor så passade vi på :) Och vi kunde nog inte ha valt en bättre dag :)

Nähä.. Måste klä på lite barbie o ge liten lite fm-frukt innan hon ska sova. Sen städa. :(
Hämtade hem cykel-barbie, Ariel-barbie o barbiebilen igår till S stora förtjusning :P
Längtar tills imorrn när det ska bli sol och 20 grader!
H.


Kommentarer
Postat av: Jejje

Hälsa S att jag kommer och leker med henne någon dag. Jag vill också leka med barbie :-)

Ja sooooool!!! Jag avskyr regn :-(

2010-05-14 @ 21:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0