Tröttaste mössan.

100504.

Har slängt i 2 maskiner tvätt. Mer väntar. Jag HATAR att ha tvättstuga! Hatar hatar hatar. Ge mig mitt hus och min tvättstuga. Typ nyss!
Vill inte tvätta våra kläder med andras i de äckliga maskinerna. Kommer fan inte kunna ha mina kläder snart, blir sjukt äcklad av att tänka på att resten av packet oxå tvättar sina grejer där nere. Usch!
Jag vill ha min tvättstuga, min trädgård, mitt hus! Haha, så det kanske blir lite eko om man inte står på samma jävla kvadrat ;)

S vill åka och hämta sina kussar på dagis och det ska hon ju få göra oxå. Men med mig? NEJ, med moster såklart! Hon fick ju åka i deras bil hemf rån dagis sist vi var där så med mami vill hon väl inte åka heller.

S var vaken inatt, jättetrist för hon är så sjukt trött idag och jag med. MEn vi ska ju snart ut och cykla, då blir det full rulle. Eller ja, det är det nu me. Hon har bäddat till dockorna och pysslat.
Jag spillde en hel kaffekopp över frullebordet så jag blev mindre glad. Ibland är det jättejobbigt att brygga nytt. Men var ju tvungen :)

Lil pi har kissat och bajsat på pottan, som varje dag. Bajsar gör hon ju jämt på pottan numer, vet inte när jag böt en bajsblöja senast :) Lägger man bara lite mer energi påt så blir det nog riktigt bra. Det tror jag :P

Nähä, klä på oss och ner i tvätten o vidare ut och mysa :)
S går runt och sjunger; 'Keep on walking....' och nu är det Gloria på radion då sjunger hon det ist :)

Ha de gott igelkott.
H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0