Tråkmössa.

100506.

Dagen startade med sol idag igen! Var på väg ut på långis och vidare mot lekpark då jag ist ställde mig för att diska. Städade köket (vilket jag gör varje dag), plockade ordning i sovrummet (vilket jag gör varje dag, men idag lite extra. Donade i skåp o garderober), vek tvätt o sånt. Tog kids o dogs i bilen o släppte voffarna o sen åkte vi o handlade lite frukt o sånt som saknas. Går åt så mkt nu när man inte äter nå annat :)
Nånstans här på fm försvann det goda humör som infann sig när solen sken utanför fönstret. Efter det hjälpte inte ens solen. Hua!

Efter lunch gick vi för att möta J+tjejer i Kråkis. De UNDERBARA lunch-em-molnen infann sig även idag. Plus en massa blåst gjorde att det var nästintill olidligt att leka idag. Bläk! Tur att kidsen inte berörs nämnvärt iaf!
J hade lyckats köpa gammal kaffegrädde OCH gamla festis. Heja Furan!

Nåja, humöret lättades något när jag fick leka med J-girl! Tur det.



Sänder några tankar till 16-åringens anhöriga och undrar hur det kan gå så fel.
Usch, och så nära..

H.


Kommentarer
Postat av: Jejje

Tur det :-)

puss

2010-05-09 @ 14:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0