Sofiero. Mums!

100507.

Yes! Har just öppnat en öl. Fan va gott! Men ack så längesen :) Annars har jag just ätit lite fruktsallad. Namnam. Tröttnar jag aldrig? Nej, tror inte det. Men jag äter nog lite väl mkt, massor av frukt o lite grädde. Varje dag? Kanske inte så bra.. Men what the heck- det är gott o bättre än godis o glass!

Karln har åkt för att hjälpa bror sin med en hylla. Han o S sov på soffan tillsammans, så otroligt söta! Jag hade då satt Lil i badet o hon ville resa sig o tyckte det var så roligt att sitta själv :) Sen fick hon lite gröt innan läggning. Vi åt wokat till kvällsmat, såå längesen o så gott! Var hos mormorn o morfarn på em o S ville då inte åka hem, så skönt! Hon har börjat bli sig själv men lite mer oblyg ändå sen hon slutade på dagis. Tänk att det kan ställa till så mkt! Hemskt, och där ska man lämna sina barn o känna sig trygg med det. Och för att inte tala om att BARNEN ska vara trygga o ha sin plats på dagis. Hua. Kyrkan på fm o hon hade så skoj med E o C. Lil pi tycker oxå det är så skoj att vara i kyrkan men det är jobbigt för hon däcklar alltid på hemväg.

Hepp, mer hanns inte. Nån liten som ropar :)

H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0