Snark.

100509.

Söndag. Tidigt, ja. Vaknade som vanligt 6.30 av en liten tjej som ville bajsa :) Som vanligt mao!

Satt uppe o lirade poker till kl 03 eller nå så jag är lagom pigg idag. Nej, inte ett endaste dugg. Men det gör inget, för vi hade en så trevlig kväll igår! Hade hem E med familj till S stora förtjusning :) Bjöd på fransyska, potatis, sås o sallad. Mums! Med en misslyckad chokladfondue, ha ha ha. Men, det gick ju att äta det å. Sen blev det lite sinka o så poker. Brudarna lekte o kollade film. Småbruttorna var vakna i omgångar. Jag tog ett par öl jag med, Lil drack ju välling :O

Igår morse vaknade vi rätt tidigt som vanligt, drack kaffe, åt frulle, diskade, pärlade, pusslade, bokmärkade o ritade. Och då var klockan knappt 08 när vi gjort allt det.

Nääääe. Nu får det räcka. Och Lil är vaken, jag som skulle sova en stund med henne. Nåja.
H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0