Shoooo!

100525. WOOHOOOOO! Löööön, jaaaa. Fan, jag har ju inget jobb.

Jobbig dag. Usch! Trött, trotsig 3åring, är aldrig speciellt skojigt. Fyfaaaaaaaan! Vad vi har bråkat, gnällt och skrikit och grinat idag. Men, nu sover hon. Tur de är så söta då, he he he.
Som skrivet på fb;
Sökes: en nypa tålamod, lite energi och ett par nätters sömn.
Finnes: 1st trotsig trött 3åring och 1st vällingvägrande, ickesovande 8månaders.

Näääe, mina brudar är de bästa och mest underbara som finns! Vad gjorde jag utan dem? Älskade ungar!


Annars har dagen bjudit på:
5st shakes
4 koppar kaffe
50 min RASK promenix med 2 kids i vagn o 2 dogs bredvid
Lek och tjur med söta E, T o J
Matlagning x2
En jääääävla massa regn


Lite kvalitetstid innan gubben kommer hem. Övertid o lite fruktinköp.
Ha det gott.
H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0