Schwettigt.

100519.

Schwettigt. Fick en flashback. Turkiet -02. Jag, A o S. Shit vilken resa, haha! Den var bra schwettig :)

Nutid. Haft en schwettig dag. Men galet bra! Upp imorse o det var segt och äckligt med myrorna, for till Kihlmansgatan för lek med K o H, SÅÅ längesen och så skoj! Kidsen lekte galet bra fast de inte setts sen bebisben- hehe. Kul var det och snart igen.
Handlade ägg och skulle hem och göra plättar men hela jävla mjölpåsen var full av ÄCKELMYROR! Snusk. Ringde hyresvärd och imorrn kommer Anticimpa o sprayar bort de jävlarna.
Efter sen lunch for vi till C för lek, och de lekte så bra de med. Så söta så. Och det är ju tur för jag leker bra med mamman oxå. :)
Mycket bajssnack har S haft med sina vänner idag och det har resulterat i asgarv och åter asgarv. Hur kan bajs och kiss och prutt och fis vara så roligt egentligen?
Åt lite käk, nåja, jag drack min, sen for vi till Lindex med mormorn. Hängde undan 2 klänningar, 1 linne, 1 par leggings o en klänning till S. Glömde ju 25% på ett helt köp-kupongen hemma. Silly me!
Köpte ju sommarkläder till tjejerna igår så fick jag kupongen idag. Irri!

Nåja, imorrn mellan 10-14 kommer Anticimpa. Kids under 2 år får inte vara hemma på 24 h efter sprayningen så vi ska sova hos kusinerna :) Så jävla äckligt med myrjävlar.

Skulle ha åkt på fotbollsmatch ikväll men det var ju tur vi inte gjorde det- S sover i soffan. L sitter och leker och henne ska jag lägga alldeles strax :)
L håller på att få en tand :) Hennes första.
Ha det gott.
H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0