Ojämt.

100524.

Japp, ojämt med bloggandet är det. Ibland orkar jag bara inte. Ibland finns inte lusten. Ibland finns inte tiden. Ibland känns det onödigt med ett litet skruttinlägg. Ibland känns det nödvändigt med ett litet skruttinlägg. Ibland vill jag inte. Ibland vill jag. Jaja! Nu blir det ett kort.

Idag körde jag o girlsen gubben till Vås för att hämta bilen, och byta skor till S. Iom att vi hade sisådär 11.5 h att slösa bort innan affärerna öpnnar hade jag bjudit in mig på kaffe hos brollan. Blev dock en lång kaffe som resulterade i dagislämning- S o A cyklade, L i vagn o dogsen var med såklart. S följde med brollan o A in och S sa; Jag vill inte gå. Jag vill stanna kvar. Lillsnutt! Väl tillbax somnade L i vagnen o det blev lunch. S åt 3 (!) fiskpinnar o en hel drös makaroner. Jag fick kalkonpaj utan kalkon. Haha. Pratade massa GI så nu är jag pepp pepp pepp, jag med. Lika bra jag skrivert här å; -10kg till semestern. Ett vad lixom. Jag o A har bettat om en sinkakväll med flötig mat o vin! :D Nån mer som vill va med? Jag o M kom aldrig fram till nåt.
Nåja, vi for väl vid 15tiden eller nå. Böt skor o bara var, strosade omkring på MAXI en timme eller nå, Nisses, rastade hundar. Åt MAX med gubben efter jobbslut.

Och nu googlar jag massor o peppar på mig.
H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0