Myrmannen

100523.

Myrmannen kom typ 10.45 i torsdags. Fick panik o for iväg med hundar o ungar. Träffade S gamla favvofröken o pratade lite :) Hem till mormorn o morfarn o lekte där em, J åt med oss på kvällen. Jag hämtade även alla mina kläder, såå nöjd :) Men nu är det ju inte så varmt så man vill ha dem..

Fredag vaknade vi sent, S var ju vaken till 23 o L med. Gangstertjejer. De somnade framför Seinta. Efter lunch for vi till Vås för att handla skor till S. Var så varmt så varmt, och tjejerna sov så vi åkte till brollan men S vaknade. När W vaknade så lekte de så bra så bra. Åkte sen till Erikslund med J o handlade skor, öl, t-shirts. Blev grill o pastasallad kväll. MUMS! Hade kunnat äta 10 portioner till :D J o S somnade i soffan på kvällen så jag packade in oss i bilen för hemfärd.

Lördag skulle S vara hos mormor o morfar på deras vårstädning medan vi skulle sanera hemmet efter myrorna. Jag o L blev kvar vi å. :P Karln städade o donade. For väl hemåt vid 15-16tiden, så skönt att bara vara. S älskar ju vara där så! Och mammagris som jag är så gör jag det oxå. Bondbränna skaffade jag mig oxå. Tänk att jag aldrig lär mig. Får man lätt färg så borde man inte vara i solen med linne, haha. Kvällen blev det käk, fotboll o lite öl.

Nu har vi kommit hem från C, där har vi vart o lekt. De leker så galet bra de tjejerna, haha, idag var de på semester med badkläder o allt. De lekte och skrattade :) Och nu ska vi ringa och beställa pizza, sista fubb-dan. Firar.

Hej.

H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0