Mors dag o L 8 månader!

100530.

Morsans dag. Mycket att fira.. Nej inte alls enligt mig. Men min älskade mamma var ju ändå tvungen att få nånting av oss.
Dagen började ju inte alls bra, och det har bara blivit värre. Är så jävla less nu. Och ledsen. Och uppgiven. Och jaaa.. Trött påt! Känns som om jag gjorde bort mig. Men vad visste jag?
Gjorde iaf oss redo att dra, jag o brudarna, åkt till Biggan o skulle köpa en blomma till mamma/mormorn. S valde rosa (skrääääll) rosor då jag inte hittade någon fin blomma. Sen blev det en chokladask till det. Mamma blev så glad att se oss (brudarna) och vi att av träffa dem. Gammel-J var ju på besök oxå!

Igår hade jag en kanonkväll iaf! Perfekt avslut på den trista dagen.. A-babe kom över på sinka, skitsnack, vin o öl. Och S blev såå glad! Är så glad att de tycker om varann så mkt. Vi hade iaf asskoj, en riktig girlnight :) Karln var på fotboll hos brollan sin. Får vi snart göra om, baby!

Idag blir L 8 månader, ja, herregud! Vad tiden går. Vilket tjat va, men det är ju sant.. Och igår kröp hon sina riktiga första krypsteg, snuttan! Hon ville till dammsugarn :)

Näe, jag orkar inte.
Big bang theory o sängen.
H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0