Irriterad!

100528.

Sol ute på ballen med en dator i knät och 2 söta kids på golvet. Lite bra musik och har funderingar på att knäppa en bärs.. Har försökt sola bort snyggaste bondbrännan efter linne.. Har gått sådär men nu gick solfan i moln.

Känner mig lite irriterad. Trist! Inte så lite heller. Usch vad tråkigt. Nåja det får väl vara så då.

Tänkte söka lite jobb men det är inte alltför lätt men 2 kids som kräver ständig uppmärksamhet :) Har iaf reggat mig som aktiv på MP. Så får vi se vad som händer och sker.


Ringde min E-baby igår. Blir glad av att höra henne. Hade blitt ännu gladare om jag fått träffa henne imorrn! Menmen. Vi ska kolla nytt datum!
Nu är det helg!




SKÅL!

H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0