Hej hopp

100505.

Gummisnopp! Jahapp.

Idag var det morgonpiggt. Blir så trött på S när hon inte KAN somna om och sova igen. Bättre vara trött o gnällig då! Nåja, upp o startade nytt soppkok. Tror den stod på spisen kl 8.20 :) Eller nå.
Kokade kaffe, skar lite frukt o ut i lekparken för att möta upp en gammal vän. Och en av hennes döttrar. Och bebismage :) Var så trevligt så! Tjejerna var väl lite blyga till en början men om vi träffas lite mer så. Och det lär vi göra!

Vi borde klä oss och fara ut till syster+familj. Vill verkligen men man ska orka packa ut och iväg oss oxå. Gör vi det? Blev sen lunch så S har fortf tallriken framför sig. Hon fick sitta framför tv'n eftersom det blev lunch mitt i favvoprogram :)

Är jag konstig som inte vill ut och festa i tid och otid? Är det mig det är fel på som inte vill att mina barn ska ha barnvakt jämt och ständigt? För att jag inte lämnade L hemma med flaska när hon var 2 månader för att sticka ut och festa satan?
Nej, ni förstår min poäng kanske.. Är jag konstig som tycker att familjelivet är alldeles underbart och för att jag helst umgås med familjen på helgerna? I mina ögon är det just det en familj gör och det jag vill göra.

Hej svejs.
H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0