Bakis o skakis!

100529.

Åh, fyfan, ska aldrig mer dricka. Har sagt det förut och säger det igen. Nu har man lixom 2 kids som vill upp i tid så det får bli när jag har barnvakt nån gång.

Knäppte ju en bärs på ballen, förfest med kidsen, åt tacos, 1 öl blev snabbt 10 st.. När kids o pappan somnade tidigt så bestämde jag mig- tog en dusch och sminkade mig o klädde mig fint upp till öronen, så jävla snyggt när man är halvt på lyset. Pussade sambon hej o rullade till en kompis med min öllåda under armen och kände mig snyggast i stan (inte så svårt här iofs).
10 öl blev väl en hel låda till slut, party party, ut i tältet. Träffade så jävla mycket orligt folk och var så jävla full- tog en langos på väg hem. Stannade till och snackade på vägen så jag kom inraglandes vid 04.30. Upp 07 med L o S. Piggt värre!
Happy day. Bästa kvällen ever!!














AAAAAHAHAHA! Trodde ni det? Satt hemma o kollade en film och asgarva när det började spöregna på folket på yran, de sprang fortfortfort från Himlabacken, haha haha haha!
Åt alldeles för mkt onyttigt! Skärpning nu om det ska vägen med vadet, fanfanfan!
Idag är himlen regntung och jag är promenix-sugen!
H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0