Äckel.

100518.

Myror. I massor, så jävla äckligt!! Började lite smått i helgen med lite i hallen och så. Nu är det diskbänken och överallt! Gör ju inte att man trivs bättre.. Ska handla nå jävla myrmedel idag. Blir så förbannad och äcklad.

S vaknade 20.30 igår och ville inte somna igen, orkade inte bry mig så hon var vaken till kl 23. Hon är så pigg idag. L har sovit bra, fram till morgonen. Då ligger hon och gnyr och gnäller, vill inte vakna men heller inte somna till ordentligt.

29 maj åker jag o brudarna till Sthlm, ska hälsa på min E :) Åka tåg ska vi göra, ta färjan till Grönan o Junibacken. Ska bli så skoj! Om inte brudarna ligger i vattkoppor såklart.. :(

L sitter, klappar händer, tittar lite efter lampan, tar sig framåt. Och blir 8 månader snart. Gumman börjar bli stor!

Häpp, nu tror jag kaffet är klart, och så ska lite frulle meckas. Sen diska och städa. Äckelmyrjävlar!

H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0