Tack!

100616.

Igår tog vi biken, vagnen o dogsen o for mot J+girls. J påminde mig om både roliga och o-roliga saker, gissa om jag fick skratta! 'din stil', HAHAHA, jo jag tackar! Tack J, det var skönt att få apskratta :D :D :D
Trivs så bra ihop med J, och brudarna leker bra oxå. Fick ju lite pojk-besök oxå!
På kvällen åkte jag o S och handlade, så skönt så! J badade och la L, vällingen gick ner utan probs, helt underbart skönt, hoppas bara det fortsätter så jag kan ta tag i nattamningen nu. Inatt har hon vart sådär extremt knölig. Kastar sig fram o tebax, gnäller, gnölar o sover allmänt oroligt.. Vaknade till vid 22.45 men kom inte till ro förrn efter 12snåret. Och sen har hon som sagt sovit så oroligt. :(
Nåja, gick ut på en rask långis på kvällen igår, var så skönt. Jag, dogsen o mina tankar. Tänker ju som vanligt alldeles för mycket :) Och då är det skönt att rensa lite.

I måndags var vi, äntligen,  och kollade på huset. Stort, lite väl stort om man får säga så, haha! Vi kommer ju gå och ropa efter varann efter ha bott på knappa 69 kvm.. Men jag gillade det! Visst är det lite att göra och lite sisådär med stanard, men whattheheck lixom! Man kan inte va alltför kinkig. Lite färg o kanske nån ny tapet så. Köket var ju helt underbart! Och tvättstugan.. Där var jag såld. J var såld efter bastun :P För att inte tala om trädgården, helt fantastiskt mysig. Vi kommer nog trivas där! ♥ Med världens kanske bästa grannar på gångavstånd :)
På dan var vi ut och cyklade, S cyklade huuur långt som helst. Svårt att förklara men vi var ut 1.5 h o det är nog bra många km. Plockade blommor oxå. Sen avslutade vi med lite lekpark. När vi var o satt de fina blommorna på balkongen kom morfarn cyklande och skulle lämna av nånting. S var dock inte riktigt nöjd med att han for hemåt direkt, det har hon svårt att acceptera. Helst ska det lekas :)

Nähä, nu kollas det Rorri. Packa på oss lite kläder och ut i solen kanske!

Feeling kinda glad.
H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0