Sunny day!

100621.

Strålande sol, hoppas det är lika skönt ute som det ser ut! Blir en dejt med C+F o grabbs efter lunch, skojigt! Ska även försöka ta oss upp till dagis och hämta S grejer. Dax för det kanske.. :P

Nåja, i fredags var vi på barncafét med C, S o C härjade som galningar och kramades och pussades. Så söta så! :) Jag o E kunde då snacka skit o dricka kaffe i (lugn) o ro! Mycket bra ställe, har verkligen saknat nånstans att gå med kidsen!
Gjorde godaste pastasalladen på kvällen.
Blev även det till lördagen, men med olika tillbehör.

I lördags var vi ju på bröllop. Hann även med en låååång cykeltur till mormorn o morfarn, S var helt färdig men cyklade hem oxå :)

L har sovit jätteoroligt flera kvällar nu, hon brukar ju kunna sova en bra bit in på kväll/natt själv. Men inte nu alltså.. Kanske är det tänder på g? Hon har ju ingen ännu.

Igår bakade jag tekakor och GI-bullar. De blev kanongoda båda sorter. Ska köra på med GI nu, for real! Är så trött o less på mig. Så nu kan ni peppa på och skälla på mig om jag tar något annat :)



Nam nam! :)



Hej! Nu reser jag på mig oxå.
Dock dax klippa lugg och köpa ny kamera :P


Nåja, måste leta rätt på ett telenr o skicka till karln :)

Kaffe o frulle. H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0