Sun sun sun.

100603.

Looooooovely väder! What else can I say? I fucking looooove it.
Men vad fan gör jag då inne? Är såå trött så jag hamnade framför datorn en stund innan promis. Skulle lämna tjejerna hos mormorn o morfarn och åka för att gymma i em men jag har ju ingen bil fan.. Får blir en promenix dit och lite lek iaf!
Vem har lust stänga in sig på gymmet en sån här dag? Vem har nånsin lust med det? :P

Måste även när på HM o kolla leggings till mig o brudarna. Ja, iaf till mig, L behöver nå tights-aktigt o S behöver det eller leggings.
STORhandling på schemat å. Verkligen, behöver typ.. allt. Men jag måste googla fram lite mer recept :)
Just nu sitter tjejerna och leker fint på golvet, som vanligt mao. :) S kommer bli mekarbruden nr.1. Nu mekar hon gåvagnen.

Nähä, ut med dogsen en liten sväng då.


Hejk.
H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0