Stellas bästis!

100621.

I fredags frågade jag S vem hennes bästa kompis var.

Jag: -S, vem är din bästa kompis?
S: -Teemu.
Vi kollar på varann och börjar skratta som f*n.
Jag: -Haha, VA?
S: -Neeeeeje, sa ju fel, Clara är min bästa kompis :)

Så snuttigt!

Tycker det är så skoj när de börjar bli så stora så de får 'egna' kompisar, alltså inga man 'tvingar på dem' :)
S går ju ihop med de flesta men har några som hon verkligen leker med och gillar. Sina bästisar.

Nu, dusch, lunch och promenix o dejt.
H.

Kommentarer
Postat av: Elin

åh så gulligt, vi får försöka ses nåt i veckan igen!?

2010-06-21 @ 16:51:31
URL: http://elinochtjejerna.blogg.se/
Postat av: Hannah

Jaa så snuttigt så :) Absolut, Stella tjatar om C hela tiden :)

2010-06-21 @ 23:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0