Sol sol strålande sol.

100610.

Jag ÄLSKAR såna här fina dagar. Hatar dock lägenhet. Men men, det är ju snart ett minne blott :) Men.. En hel sommar ska man palla, man får blicka framåt!
Idag har vi tvättat en massa, nyss hängt e massa med hjälp av S på ballen. Så fräscht med sol-torkat :)
Justfan, får inte glömma sängkläderna i torkrummet.
Var även i lekparken med K+H, mkt trevligt. S visade även upp sin bästa sida ;) Men de leker annars mkt bra! Skönt att S kan visa andra än mig sitt härliga humör, ha ha ha.
Inne är det ju mest gnäll gap o skrik hela dagarna. Längtar lite till dagis-inskolning och såklart pappa-semester :)

Längtar sjukt mkt till Ullareds-tripen, är riktigt laddad för shopping. Var ju ett par år sen nu, tyvärr. Får ta igen det helt enkelt! ;)


Nähä, får inget svar av syster-yster. Kanske får bli en promenix till mormorn o morfarn? För här inne pallar jag inte många minuter till :)
L försöker skruva på (!!) en kork på en MER-flaska, hon är ju bara bebis.
Nu vill ha ut och gå med Ozzy. Shit, jag har en mördarhund och 2 barn. Hur går det ihop?

Hörde jag Volbeat 9 okt? Jaaaaaaaaa sa jag! :)
Ha det gott, igelkott.
Är på väldigt gott humör idag! Nån som vill leka? Haha.
H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0