Sherlock.

100604.

Fredag kväll. Äntligen sover kidsen, båda två. Karln är hos brollan sin. Skönt. Hahahahahahaha..!

Haft en toppendag, seg fm, lunch på latte med A o brudarna, glass på torget sen bara glidit omkring.. HM o biggan hanns oxå med. A är underbar! För det mesta glad, leker o skojar med kidsen o mig o kidsen älskar henne oxå! :)
Toppen!

Nu.. Cast Away eller US Marshals?
Hade en liten fundering om jag ska kolla Sherlock Holmes en gång till? Jag älskade den och nu ska ju A låna. Lika bra kika igen kanske :D


Jag älskar mina tjejer mer än ord kan beskriva. Varje dag är det något nytt. Något ord från S, några fler krypsteg från L. Det är bara så underbart. Och S hon är ju så rolig med alla ord.. Och sina långa meningar och att hon ska berätta mer eller mindre olämpliga saker för vem som helst! Så charmigt brutalt ärliga.
L tittar efter lampa, klappar händer, pussar, leker väääldigt bra med sig själv.
I förrgår upptäckte hon våra roliga lådor i bänken och rev ut DVD's o CD's. Snuttar!

Nänä.
Film var det jaaaa.
Heja Söderling på söndag! Då kollar vi tennis, faaaan vad skoj :D
H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0