Mitt i natten.

100613.

Ojojoj. Vad trött jag kommer vara imorrn bitti. Var så förbannat trött imorse, kroppen orkade inte rörs sig fast jag var 'vaken'.. Tanken på att jag glömde köpa kaffe igår och inte hade till morgonkaffe gjorde inte lusten att stiga upp bättre.
Nåja, upp, sent men ändå.. Lite frulle o en tripp till Biggan. Fick bli kaffe med mamma o pappa, de hade ett par blommor att lämna och så har de ju inte varit här på lääänge. S var helt galen när de var här, helt speedad o allmänt gullig som bara hon kan va. Hon älskar ju sin mormor o morfar o de henne :)
Tur det, bruttorna ska ju sova där i augusti, Winnerbäck, åååh, vad jag längtar, var ju sjukt bra sist! Så mysigt hade vi det då!
Och ev 9 okt, Volbeat! M Å S T E dit.. Men! Det krockar med flytt, 35årig bröllopsdag o bebisfödande. Kan bli rätt mycket.. Men alltså snälla, måste dit ändå.
Kaffe.. Seriöst, hur sjukt är det inte då? Trodde inte jag var människa innan jag druckit dagens första.. Vilken drog. Jag älskar kaffe, druckit sen jag var 16. Och nu kan jag inte va utan.. Gott är det! Starkt och svart ska det vara.

Kvällen avnjöts med god mat, fotbolls-VM o lek hos syster+familj.
Igår hade jag en riktig jävla skitdag! Fan va trist den var, S var såå trött o tråkig, bara bråkade hela tiden. Jag städade, diskade, vek tvätt o bara softade. Tog en promis kväll efter maten o kollade en K A S S film (men who stare at goats) EH? Whats the fucking point? It fucking sucks!

Såå seriöst och fint inlägg.
Kan det bli höst snart?
Kan det bli höst snart?
Kan det bli höst snart?
Jaa, jag älskar sommar men jag hatar lägenhet.

Just fan, Rocky IV på tv! Yes.
Nattinatt.
H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0