Min livsfarliga kille! Grrr.

100609.

Ja, passa dig, jag har en såndär livsfarlig DOGO ARGENTINO! AAAAAARGH. De ska alltså förbjudas i Danmark.. Ja, herregud. Alla som känner min mupp-dogo vet ju vilken liten tönt han är egentligen, liten hund i stor kropp. :)
Tycker det är så löjligt så jag orkar inte ens gå in på det. Så är de ju förbjudna i Norge med.

Vad har vi gjort idag då? Hmm, softat hela fm, diskat, städat (suck), lekt o så. Var ut med hundar o sen gick vi till Biggan, böt lite grejer, köpte lite annat o så köpte jag ett pkt shake. Nu jäääävlar!
Hem för mellis, ut i lekpark. Skulle ha kollat fotboll ikväll men var väl tur vi inte- hade ju inte ens hunnit dit förrn S somnade :)
Lil vägrar välling ännu! Värt att köpa ett dyrt när hon bara spottar o fräser, haha. Vad gör man? Hon brukar ju få kvällsgröt man välling är ju så bra! Så måste nattamningen få ett slut. Men jag orkar inte ta tag i det.. :(
Har även talat i telefon idag. Och nu är iaf dagis snart klart!

Igår var vi på lunch+playdate med C+S+mamma i Kråkis, mkt trevligt! S cyklade dit, o en hel massa där med C o så hela vägen hem :D Och vilken tur pappa J köpt nya stödhjul för de pajjade typ när vi åkte in i källarn.
Gick ut på en typ 2 timmar lång promis med A. S är ju heeeelt galet förtjust i henne, höll handen hela tiden och kacklade oavbrutet. Så snuttigt! :)

Annars har jag bokat in en grej till mig o J i juli, vad roligt det ska bli. En girl's day lär det bli :) Med lite öl på det så!
I aug har vi bokat stuga i Ullared! Ääääääntligen ska jag få dit o shoppa loss igen, fan så skoj vi ska ha det :D
Kan ju bli skoj med en 3åring o snart 1åring, hehehe.

Nej, jag hade så mkt att skriva om när satte mig men nu är det fan borta..
Ha det gott igelkott.
H.

Kommentarer
Postat av: Jejje

Nu är jag avis... Vill också till Ullared och shoppa ihjäl mig :-) hahaha

Ja det ska bli sååååå roligt. Längtar! Puss

2010-06-09 @ 21:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0