Jahapp.

100623.

Underbart väder. Så vad fan gör jag inne egentligen? Undrar jag med. Så vi går ut!

Var ute 2 h på fm, gick med I o L, S på cykel :) Upp till dagis, alla verkade bli glada att se S. Hon blev dock blyg men fick ju en något sen 3års-prelle :)
Blev en glass på stan, S valde Sandwich, skräll :O Det är fan hennes favvoglass! Hon tog en sådan igår med såklart när hon fått glasspengar av mormorn o morfarn.

Nåja. Hem för sen lunch- pannkaka från igår till S, L fick slottsgryta m potatis.
Jag har idag ätit:
Fil+frön o GI-smörgås, kaffe.
Piggelin (FAN!) men det var jag värd!
Omelett med feta, persilja o flingsalt, namnam!

Nåja, ska ta surungen o gå ut.


Hej!
H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0