Glass!

100601.

Juni, redan. Ojoj!

Har en skitdag idag igen. Dåligt med sömn för mig, för S o för L. Pigga och GLADA ungar, gah! Som jag o S bråkat idag.. Om mat, om kläder, hon är bara trött och gnällig. Tjatat om glassen vi ska ta med E efter lunch men när det är mat orkar/kan man inte äta. Jag tappar tålamodet och ska är bråket igång. L blir rädd och är så trött. Nåja, hon fick en absolut sista chans genom att städa sitt rum och det har hon gjort. Min lilla snutta börjar bli stor!  Är ju jobbigt för henne med.

Nåja på morgonpromisen hade jag kunnat slita öronen av hundarna. L blev tokrädd för Ozzy och skrek hela vägen hem :(
Hennes koppor kliar nå så förbannat så hon sover bajsdåligt. Pruttig som fan i magen är lillskrutta oxå.. Inatt var värsta natten av de sista så jag hoppas innerligt jag får sova inatt.
S var upp och skulle kissa vid 22, hon krånglade och somnade först 00.40. J är nog jäääääättepigg idag...

Jaja, ska träffa gulltjejerna nu.
H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0